Kerää Pisteitä Jokaisesta Tilauksesta
100% Aitoja Tuotteita

Diesel Hajuvesi & Naisten tuoksut

Diesel on suhteellisen nuori brändi verrattuna muihin maailmanlaajuisiin muotitaloihin. Vaatimattoman alustaan vuonna 1978 brändi on kasvanut suureksi imperiumiksi, jolla on yli 300 eri Diesel-brändättyä kauppaa ja yli 5000 vähittäismyyjää ympäri maailmaa. Alkuperäinen perustaja Renzo Rosso perusti Dieselin tarkoituksenaan kasvaa johtavaksi nuorille suunnatuksi muotitaloksi.

Rosso sai isältään lainan ja osti 40% osuuden vaatevalmistaja Moltexista vuonna 1978, ja yhtiön nimi muutettiin virallisesti Dieseliksi. Vuonna 1985 hän osti loput osakkeista vain 500$ hintaan. Rosson luovuus ja kokemus markkinoinnissa ja järjestelmien hallinnassa saivat yhtiön liikevaihdon kasvamaan yli miljardiin dollariin. Rosso sanoi aina, että hän sai luovuutensa Italiasta, markkinointitaitonsa USA:sta ja alan teknisen ymmärryksen viettäessään aikaa Saksassa.

Diesel erottui innovatiivisilla markkinointistrategioillaan kuten käyttämällä videopelejä markkinointikanavina vaatemallistoilleen. Tämä selittää myös, miksi merkin tuotteita asetetaan usein esille erikoisella tavalla ja miksi niiden pakkaukset ovat usein erikoisia. Väitetään jopa, että Diesel asettelee tuotteensa kaupoissa siten, että asiakkaiden on pakko olla yhteydessä kaupan myyjiin. Kuinka fiksua!

Dieselin ensimmäinen tuoksu oli unisex-tuoksu, mutta he ovat myöhemmin alkaneet tarjota mies- ja naisasiakkailleen eri tuoksuja erikoisissa pulloissa. Ensimmäinen naisten tuoksu Plus Plus Feminine, julkaistiin vuonna 1997. Se on itämaisen kukkainen yhdistelmä vietteleviä sävyjä, ja se on suunnattu nuoremmille naisille, jotka haluavat näyttää olevansa rohkeita. Muita Dieselin suosittuja naisten parfyymejä ovat mm. mausteisen kukkainen Diesel Green Feminine (2004), ikuisesti kuuluisa Fuel For Life Femme (2007), pehmeän itämaisen vaniljansävyinen Loverdose (2011) sekä itämaisen kukkaisen sävyinen Loverdose Tattoo (2013).

DIESEL – ole nuori, ole rohkea
Näytä Lisää