Black Friday Varhais-ALE | 200+ Tuotetta Alennuksessa | Klikkaa Tästä

Usein kysytyt kysymykset

K: Myyttekö hajuvesiä ja partavesiä sisältäviä lahjasettejä?
V: Kyllä. Tarjoamme yhden laajimmista lahjasettivalikoimista verkossa. Katsele koko valikoimaa Lahjasetit-sivullamme.

K: En löydä etsimääni tuoksua Miehelle- tai Naiselle-valikosta. Ettekö myy sitä?
V: Verkkosivustomme ylälaidan valikoihin on lisätty vain suosituimmat tuotteet. Voit etsiä tuotteita koko valikoimastamme käyttämällä sivuston yläreunassa olevaa hakutoimintoa. Voit myös selailla täysiä hajuvesimerkit- ja partavesimerkit-luetteloitamme.

K: Ovatko tarjoamanne tuotteet aitoja?
V: Kaikki tuotteemme ovat 100 % aitoja valmistajien pakkauksiin pakattuja tuotteita.

K: Millainen palautuskäytäntönne on?
V: Tuotteista annetaan hyvitys, jos ne palautetaan alkuperäisissä pakkauksissaan seitsemän päivän kuluessa toimituksen vastaanotosta. Jos haluat palauttaa tilauksesi, täytä palautuslomake.

K: Kuinka maksan tilaukseni?
V: Voit maksaa tilauksesi verkossa millä tahansa yleisesti hyväksytyllä luotto- tai pankkikortilla. Braintree tarjoaa asiakkaiden käyttöön luotto- ja pankkikorttimaksut, jotka ovat helppokäyttöisiä ja turvallisia. Maksun voi suorittaa myös PayPalin kautta.

K: Onko teillä kivijalkamyymälöitä?
V: Ei ole. Voimme pitää hintamme alhaisina myymällä hajuvesiä vain verkossa.

K: Milloin tilaukseni saapuu?
V: Tilauksesi saapumisaika riippuu valitsemastasi toimitustavasta. Saat lisätietoja lukemalla Toimitustiedot-sivun.

K: Tilaukseni ei ole saapunut. Mitä voin tehdä?
V: Jos tilauksesi ei ole saapunut, täytä toimittamattomien tuotteiden reklamaatiolomake.

Jos sinulla on muita kysymyksiä, ota meihin yhteyttä.