Kerää Pisteitä Jokaisesta Tilauksesta
100% Aitoja Tuotteita

Usein kysytyt kysymykset

K:
Ovatko tarjoamanne tuotteet aitoja?
V:
Kaikki tuotteemme ovat 100 % aitoja valmistajien pakkauksiin pakattuja tuotteita.
K:
Myyttekö hajuvesiä ja partavesiä sisältäviä lahjasettejä?
V:
Kyllä, tarjoamme yhden laajimmista lahjasettivalikoimista verkossa. Näet koko valikoiman Lahjasetit-sivullamme.
K:
Onko teillä enemmän tuotteita kuin sivulla näytetään?
V:
Valikot sivumme yläosassa näkyvät vain suosituimmat tuotemerkit, löytääkseen koko tuotevalikoiman kehotamme käyttämään sivuston alussa olevaa "haku" kenttää. Kaikki tuotteemme ovat nähtävissä verkossa, mutta saamme uusia tuotteita päivittäin, joten mitä et tänään löydä saattaa olla jo huomenna ostettavissa. Suosittelemme, käymään sivullamme säännöllisesti, jotta pysytte ajan tasalla tuotevalikoimastamme.
K:
Onko teillä alemyyntejä?
V:
Onhan meillä! Tilaa uutiskirjeemme, jotta saat ilmoituksia erikoistarjouksistamme ensimmäisenä.
K:
Onko teillä kivijalkamyymälöitä?
V:
Ei ole. Voimme pitää hintamme alhaisina myymällä hajuvesiä vain verkossa.
K:
Kuinka maksan tilaukseni?
V:
Voit maksaa tilauksesi verkossa millä tahansa yleisesti hyväksytyllä luotto- tai pankkikortilla. Maksun voi suorittaa myös PayPalin ja Klarnan kautta.
K:
Milloin tilaukseni saapuu?
V:
Tilauksesi saapumisaika riippuu valitsemastasi toimitustavasta. Saat lisätietoja lukemalla toimitustiedot-sivun.
K:
Missä tilaukseni on tällä hetkellä?
V:
Teidän pistäisi saada meiltä tilauksen lähtövahvistuksen, jossa on seurantanumero ja arvioitu toimituspäivä. Tilauksen seuranta saattaa vasta aktivoitua x päivän päästä, sillä paketti pitää ensin saapua kohde maahan ennen kuin sitä voi seurata. Mutta paktinne on silti matkalla vaikka seuranta ei ole aktivoitu, jos ette kuitenkaan saa tilausta arvioidun toimituspäivän sisällä niin ottakaa meihin yhteyttä sähköpostitse tai täyttäkää meidän ei saapuneitten toimitusten reklamointilomake.
K:
Millainen palautuskäytäntönne on?
V:
Voitte palauttaa tuotteen alkuperäsi pakkauksessa 28 päivän kuluessa vastaanotosta hyvitystä vastaan. Jos haluat palauttaa tilauksesi, täytä palautuslomake.
Jos sinulla on muita kysymyksiä, niin ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai live-chatin kautta.